sobota, 14 maja 2011

Parę nowo zakupionych ciuszków:);*

Cześć!
Dziś mój dzionek wyglądał min.tak jak każdy!;D..czyli ekscytujący;D hehe..
Postanowiłam porobić parę fotek moich nowo zakupionych ostatnio ciuszków!;*
W następną sobotę planuję znowu się wybrać na zakupy!;D Bo wcześniej nie będę dała rady bo szkoła!;/:(:(
Ale mam także w planach spotkania z przyjaciółmi..i jakiś wyskok z przyjaciółką na jakieś zakupki i ploteczki:):)
PS.Fotki ciuchów dodam prawdopodobnie w następną sobotę ale nie obiecuję!...ponieważ uznałam że jak będę mieć więcej zdj to wam sprawię przyjemność oglądania:);*...

A tak wogóle słyszeliście piosenkę 
Z kol lubimy sobie śpiewać ją!;*.. Kolejną fajną piosenką która mi się podoba to "E.T" tu macie link http://www.youtube.com/watch?v=t5Sd5c4o9UM POLECAM JE!..

Cóż ja na dzisiaj już kończę!;*..Postaram się odezwać jutro!..chociaż mam masę nauki zwłaszcza z chemii i historii;/:(.. 
Pa!..Buziaki!..Dobranoc;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz