niedziela, 22 maja 2011

;)

Cześć z powrotem:)
Siedziałam na polu chyba z trzy godz.. wypędził mnie deszcz i burza;/..ale to nic:)..przyszłam do domu odpaliłam mojego laptopa włączyłam Gg,Nk,Facebooka,  potem www.youtube.pl  na stronie tytułowej zobaczyłam "Najpopularniejsze" "Poradnik i styl" postanowiłam to włączyć;D...wyświetliło mi pewną kobietę która opowiada o tym jak tydzień chodziła bez makijażu!..muszę przyznać zaciekawiło mnie to..postanowiłam włączyć inne jej filmiki i na serioo są fajne!..Przedstawia w nich porady,pokazuje lekcję makijażu;D a ta osoba ma nick "Nieesia25" wpiszcie sobie www.youtube.pl/Nieesia25 i będziecie mieć jej filmiki!;D POLECAM!;dd  Teraz wrzucę parę zdj...nie swoich;D hehe... a mianowicie poszukiwałam różnych ciuchów w internecie i skompletowałam je prawie sama:) i muszę przyznać wyglądają fajnie!...;D..dodam też różne butki itp;D aa i oczywiście jakieś kosmetyki;D




Teraz parę kosmetyków;)
  
Tusz do kresek Very Me ClickitTen Eyeliner sama mam!..Też czarny 
Oriflame, Very Me, Smoothie Foundation (Podkład kryjący)Ten podkład również sobie zakupiłam i powiem wam szczerze że jest świetny,fajny ma zapach ale i również ma świetny efekt!..Zawsze pierwsze muszę dobrze oczyścić skórę potem nakładam podkład z VERY ME kolejno maluję sobie oko kredką potem nakładam EYELINER czarny i na koniec tuszuję rzęsy! i maluję sobie usta błyszczykiem koloru lekkiego różu lub maluję szminką bezbarwną z NIVEA lub maluję szpinką koloru NUDE efekt końcowy? Na jakieś wyjście jest świetny!;)
Cóż to na tyle na dziś;*..
Buźki;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz