niedziela, 15 maja 2011

Cześć♥♥

Co tam u Was?!
U mnie przeciętnie...sprawy szkolne są takie sobie!..w miłości też się miernie układa!:(:(
No,ale trudno takie jest niestety życie nie zawsze życie pisze kolorowe scenariusze!;/
Postanowiłam dodać parę opisików!:D
Niektóre będą dostosowane do mojego humoru niektóre jakieś miłosne,śmieszne!;*
Więc zaczynam!
 Smutne: ♥` Dziś moim ostatnim demakijażem są Łzy ; (
        ♥ Dlaczego marzenia zawsze są takie idealne, kolorowe, a rzeczywistość totalnym przeciwieństwem?
     ♥  Życie Biegnie Według Ustalonego Toru, trzeba Przyjąć Konsekwencje Podjętego Wyboru...
    ♥ "Rozczarowanie"... to cena jaką często płacimy za poznanie prawdy... !
 ♥  Nie ufaj nawet najbliższej osobie ... Szczególnie ona potrafi cię zranić śmiejąc się z wygranej ... ;(!

Miłosne:♥ Kochasz ?! Kochaj póki twoje serce jest do tego zdolne ...
              ♥ Poznajemy tysiące ludzi i nikt nas nie wzrusza. Aż w końcu pojawia się ta jedyna osoba. I odmienia nasze życie. Bezpowrotnie.! <3
        ♥  Ile liści kryje las, ile godzin bije czas, ile gwiazdek jest na niebie tyle razy Kocham Ciebie!! :*** <33
     ♥ Miłość w swej prostej i nieśmiałej mowie 
     Powie najwięcej, kiedy najmniej powie...
                       ♥- Czego elektryka szuka na GG??? 
                           -No jak czego kontaktu .
                                ;D
Wybaczcie ale śmiesznych mało dodam przez mój humorek;/!..ale dodam jakieś może później!..może mi się poprawi!;D;D
 Do zobaczenia później!..
                             Miłego Dnia!;*
                      
                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz