niedziela, 30 października 2011

Paznokietki .

Heyy .

Dziś w notce będzie przedstawiona recenzja lakieru o kolorze żółtym .  :)

Cóż jak wiecie paznokcie żółte są teraz dość popularne , malują nim gwiazdy itp . 
Więc ja zakupiłam chyba z 3 miesiące temu lakier żółty i już połowy nie ma xd .

Tak cholernie mi się podobały więc malowałam często na żółty . Ale w końcu uświadomiłam sobie żebym nie malowała ciągle paznokci . Tylko używała odżywek . 

A jak zmyłam go to - były potworne przebarwienia ! 
Normalnie jak u nałogowych palaczy . Ja nie palę więc dla mnie to było okropne . 

Nie chciało za cholerę się zmyć :( .
Więc musiałam pomalować jakimś delikatnym kolorem żeby zakryć te przebarwienia .

Przebarwienia trzymały się na moich paznokciach ze 2 tyg. ;/

Ale po tych 2-óch Tyg . ich już nie było . A więc paznokci żółtym lakierem nie maluje od tamtego czasu . Ale bardzo kusi ;/ Pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło . 

Ale i tak mi się ten kolor podoba <3 
No ale jeśli chce się mieć ładne pazurki trzeba jakoś się powstrzymać . 
Ten lakier miałam na moich pazurkach jakieś 3 dni ii tu już przebarwienia . Grr . ;/ 

No ale już jest Ok ;)

Inspiracje - właśnie o paznokciach :) Mało no ale .. :)






Pa :*

Godz.12:12 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz