sobota, 15 października 2011

Opisy + Strony = Szał (haha)

Hej !:*


Co tam u was ? :> U mnie jest Okeyy .:D
Kochani dziś do mojej notki dodam kilka opisów + stron z różnymi butami , ciuchami itp ;)) a w skrócie mówiąc sklepy internetowe , które ja oglądam dość często ;* i naprawdę są fajne :) hi hi .
Ale standardowo inspiracje i muza będzie ;)

Więc zaczynam :) .

 Opisy :
   - Nie będzie ci zimno.? - Nie . - Chcesz moją kurtkę.? - Nie . - Kurde jak ci moją kurtkę proponuje to masz wziąć, co ty filmów nie oglądasz.?




Moje imię podoba mi się tylko wtedy kiedy on je wymawia :)






Szła na spotkanie z przyjaciółkami. W słuchawkach leciał rap. Chociaż była już spóźniona, skręciła w jego ulicę, żeby choć przez chwilę go zobaczyć. Nie widzieli się od tygodnia. Był chory. Z uśmiechem na twarzy odbierała telefon od koleżanek, ciesząc sie na spotkanie z nim. Nagle komórka wypadła jej z ręki i rozbiła się na ziemi. Zobaczyła go z nią. Z tą plastikową lalą do której podobno już nic nie czuje. Obróciła się i zaczęła biec w strone ulicy. Zobaczył ją lecz było już za późno.. 




- zapomnij o nim! - a znasz wzór na pole kwadratu? - no znam! - to spróbuj ku*wa zapomnieć, wtedy pogadamy!






wiesz jesteś jedyną osobą na całym świecie która może do mnie zadzwonić o 3 w nocy , może czytać moje smsy , chociaż wiem że nigdy byś mi tego nie zrobił , a ja i tak się na ciebie nie obrażę . możesz wszystko i proszę cię wykorzystaj to .






- Taka mała, a już kocha . - Taki duży, a nic nie rozumie .








Zaczęli rozmawiać na "skejpie", przez telefon. Myślała że nic złego się nie może stać. Myliła się. Rozmawiali. Nagle, niespodziewanie, zerwał. Nie mogła uwierzyć, była w szoku. Po kilku dniach, kiedy prawie doszła do siebie, zobaczyła że jej wybranek ma już inną. Nagle coś się w niej złamało. Tak jakby przez chwilę zamarła. Mówiła że wszystko jest okej, życzyła im szczęścia, ale nikt nie wiedział, że naprawdę nie może tego znieść i coś rozpierdala ją od środka.








Czy młodzież może bawić się bez papierosów i alkoholu .? Może . Ale nie musi ; D


Bo każdy chłopak z ładnymi oczami nadaje się do pokochania ; D






Na początku tylko przyjaciel, potem wielka miłość, a na końcu najgorszy facet na świecie.






Nie chcesz ze mną być ? Świetnie. Masz mnie w dupie ? Przeżyje. Ale kurwa błagam powiedz mi to, wykrzycz mi to w twarz choćby na przystanku pełnym ludzi, nie każ mi katować się domysłami.










...najbardziej uwielbiam patrzeć Ci w oczy i uśmiechać sie do Ciebie, wtedy kiedy Ty uśmiechasz się do mnie i Twoje oczy wpatrują się w moje...: **




-Jakoś dziwnie wyglądasz.. chyba cię coś bierze. -Owszem… - kurwica!




' horrory mają straszyć, komedie mają bawić, wódka ma wykrzwyiać mordę, a Ty masz mnie kochać. ! '






Chyba wystarczy jak na razie :) .
Teraz kolej na stronki ! 
Stronek nie ma dużo ;) 




http://www.deezee.pl/

http://monashe.pl/

http://www.moodo.pl/

http://sklep.moodo.pl/

Najlepsza według mnie to http://www.moodo.pl/  gdyż jest tu dużo , dużo rzeczy młodzieżowych  . :) I wgl fajne ciuchy :) Odwiedźcie te stronki ;*

Inspiracje :
















Mmm :)


Muzyka : 


http://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE&feature=ymg






Buziaki :*


Godz . 20:32 .;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz