poniedziałek, 25 lipca 2011

..

 Cześć Kochani ;* No i zapeszyłam :(
Tak się zachwycałam cudną pogodą a tu od tygodnia leje ;( .  Tak jest jakoś smutno i wgl :(
Ale jutro ma słonko świecić i 25 stopni być  hi hi :) Fajnie;p

   
Jak dostałam katalog z Oriflame  zobaczyłam nowe perfumy "Rock Angel" zakochałam się w tym zapachu !:*
Jest nieziemski ! ;) Perfumy kosztują 49.90 ^^ I mam zamiar je zakupić :)  Super są :*..


Różowy flakonik z przywieszką w kształcie serduszka koresponduje z wizerunkiem sympatycznej gwiazdki. Na plakatach Ewa ubrana w różową sukienkę z czarnym pasem prezentuje słodko - ostre oblicze, które nawiązuje do strategii obranej dla tego produktu.
Rock Angel jest taka jak ja - mocna, rockowa, szykowna i jednocześnie anielska. Sprawdź, czy pasuje także do ciebie.
  • tak na temat swojego zapachu mówi Ewa. Perfumy "Rock Angel" są już dostępne w ofercie marki Oriflame a flakonik o pojemności 30 ml. kosztuje 49,90 zł. 


Oraz muszę zakupić czarny eyliner  bo mi się kończy!:) ponieważ jest w ciągłym użytku :) i jeszcze może niebieski :) też wygląda fajnie ;P

 He he zmykam :) jestem padnięta :) biorę prysznic i jakiś film oglądnę i zmykam do łóżeczka :)

Pa pa ;*


  Godz.notki 22:13 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz