wtorek, 28 czerwca 2011

;)

Hello!.;)
Ach.. tak szczerze powiedziawszy wogóle nie czuję że są wakacje!;/ No może troszkę bo nie trzeba do sql iść!..
Ale za to pogoda jest paskudna!:( Zimno,pada deszcz a słońce to jedynie wczoraj troszkę zaświeciło!:)
A miało być ciepło od dziś!;/ Prognoza się niestety nie sprawdza!:(!
Przez tą pogodę jakoś nie za dobrze się czuję;/!... a zwłaszcza boli mnie głowa prawie że codziennie.!

Słuchajcie ostatnia notka była napisana o godz 14.30 coś mi się przestawiają te godziny!;/ Dlatego jak nie naprawie tego będę na zakończenie notki pisać godz!;)..

Nowości: Kupiłam sobię ostatnio bluzeczkę białą!.. z fajną czachą !;p Dałam za nią nie dużo!:)
Oraz leginsy szare..:)
Aaa i jeszcze cudne szpileczki!^^ za 189 zł o ile mnie pamięć nie myli!;* ..


Cóż.. to by było chyba na tyle!:) Buziaki!;**

                                                                                                                                     godz.18.46:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz